کاغذ بسته بندی اسباب کشی

کاغذ بسته بندی اسباب کشی

مقدمه

اسباب کشی خود یک پروسه مشکل و سخت است و اگر اطلاعات کافی ازنحوه اسباب کشی نداشته باشید کار را سخت تر میکند. یکی از مهم ترین قسمت های اثاث کشی بسته بندی وسایل است. به صورت کلی هزینه های جا به جایی زیاد هست و اگر بسته بندی وسایل درست نباشد و صدمه ببینند این خسارات و هزینه ها چند برابر خواهد شد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین نوع اسباب کشی و طریقه بسته بندی صحیح وسایل و ظروف آشنا کنیم. اگر یک اسباب کشی پیش رو دارید  با ما تا پایان مقاله همراه باشید. شرکت تولیدی کیمیا کاغذ بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ بسته بندی در تیراژ های مختلف و با قیمت مناسب میباشد. برای خرید و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

وسایل لازم برای بسته بندی

اگر میخواهید یک بسته بندی حرفه ای انجام دهید و وسایل حساس و شکستنی زیادی دارید باید ابتدا یک لیست از وسایل بسته بندی را تهیه کنید. ضربه گیر حباب دار ، فوم ، کاغذ بسته بندی ، ماژیک ، بند و طناب محکم ، کارتن بسته بندی مخصوص و… را خریداری کنید و اگر بسته بندی بلد نیستید از یک کارگر اسباب کشی و شرکت های خدماتی کمک بگیرید.  برای خرید کاغذ بسته بندی میتوانید از تولیدی کیمیا کاغذ کمک بگیرید.

کاغذ مخصوص ظروف شکستنی

کاغذ مخصوص بسته بندی ظروف شکستنی

ظروف شکستنی و یا وسایل حساس برای اسباب کشی نیاز به بسته بندی محکم و دقیق دارند. کاغذهای بسته بندی تولید شده به این صورت است که یک سمت آن روغنی و سمت دیگر کاهی میباشد. برای آینه و قاب و… که بسیار حساس هستند از سمت براق و روغنی بسته بندی کنید تا هیچ گونه خط و خشی به وسایلتان وارد نشود. بعضی افراد برای بسته بندی از روزنامه باطله استفاده میکنند . درست است که مانع از ضربه میشود ولی به دلیل خشن بودن جنس روزنامه امکان خش افتادن زیاد است همچنین روزنامه ها کاغذهای بهداشتی نیستند و باید بعد از اسباب کشی ظروف را دوباره با آب بشوید تا تمیز شوند ولی استفاده از کاغذ بسته بندی مخصوص دیگر این مشکلات را ندارد.

کارتن بسته بندی اسباب کشی

کارتن ها نقش مهمی در اسباب کشی دارند به این صورت که هر چقدر بسته بندی وسایل محکم باشد و از کاغذ خوب استفاده کنید اگر کارتن بسته بندی ضعیف باشد امکان باز شدن کارتن در حین جا به جایی وجود دارد. پس قبل از جا به جایی کارتن های مخصوص بسته بندی را خریداری کنید . کارتن های موز بسیار محکم هستند و میتوانید برای اینکار استفاده شوند. نحوه چیدمان در کارتن ها نیز مهم است . همه ی وسایل سنگین را در یک کارتن قرار ندهید. وسایل محکم تر را در زیر کارتن و وسایل ظریف و حساس را در بالای کارتن قرار دهید.

بعد از پایان اسباب کشی میتوانید کارتن های سالم را باز کرده و نگه داری کنید و کارتن های آسیب دیده را به فروش برسانید. کیمیا کاغذ به عنوان بزرگترین خریدار ضایعات کارتن در اصفهان آماده دریافت کلیه ی کارتن های آسیب دیده با قیمت مناسب میباشد.

کارتن مخصوص اسباب کشی

قیمت خرید کاغذ بسته بندی

کاغذهای بسته بندی قیمت زیادی ندارند و چون معمولا به صورت وزنی به فروش میرسند و در متراژ های مختلف به فروش میرسند میتوانید خرید به صرفه ای داشته باشید. توجه کنید که اگر تنها یکی از وسایلتان به خاطر نداشتن کاغذ خراب شود هزینه خرید دوباره آن از خرید کاغذ بیشتر شود. پس هنگام بسته بندی خساست به خرج ندهید و از کاغذهای مخصوص بسته بندی استفاده کنید. برای خرید کاغذ بسته بندی کاغذ لاینر با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

نتیجه

نتیجه نهایی از این مطلب این است که اگر یک بسته بندی حرفه ای و با استفاده از وسایل لازم داشته باشید یک اسباب کشی راحت در پیش رو دارید. با بسته بندی با کاغذ میتوانید هزینه های اسباب کشی را کاهش دهید. از آسیب رساندن به وسایلتان جلوگیری کنید. شرکت کیمیا کاغذ به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ بسته بندی ، کاغذ لاینر ، کاغذ فلوتینگ ، کاغذ تست لاینر و… آماده ارائه محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *